Wednesday, October 5, 2011

Naik Atas.....Pandang Bawah

Memang pantang melahat betulla bagi Aspen, mana2 manusia yang
kaki kipas dan kaki menunjuk tang wat kerja untuk naik pangkat
dan dpt increment terlebih sudaaa....

Itu ok lagi..

Lebih melahanat kalau manusia2 keji macam ni jadikan kita ni
anak tangga dia. Sesuka ati mak bapak laki dia accused kita wat
salah itu ini pastu siap nasihat kita macam dia da 10 tahun
keje (setakat SPM cukup makan ko duk jerla mengipas macam tu!!)
pastu email yg dia merepek bagai ni dia pi CC ke semua B.O.D !!!

Woi!!! Mind to ask??!! Macam la Blackberry ko tu berbayor
sampai ko susah sangat kan nak tepon??!!

And this gedik uwek uwek is so kesayangan my stupid boss and
tanpa usul periksa terus hentam Aspen!!!

Ini yang haku marah ni. Ni yang haku betul2 nak mengamuk ni.

Aku pedulik apa ko boss ke apa. Aku datang keje ni bukan dok
goyang kaki buat b job so dpt duit. Aku datang buat keje macam
nak mati alih2 suka2 ati mak bapak ko je nak maki aku...
benda yang aku xde kena mengena plak tu...

So, haku pedulikan tentang appraisal month. Aku x amik kisah
tentang bonus end year..dan aku x pedulik pun kalau si boss
jantan ni nak buang aku...aku emel balik dengan sarcastic!!!
Hamik ko boss!!!


And he replied
.
.
.
.
.
.
.
"I will get this matter settle"

Huh!! Puas ati aku

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.